Skip to content

Sakit kaki dan pinggang 13.12.2013

December 13, 2013

Masih lagi strunggle, sakit pinggang sudah berkurangan cuma tinggal sakit di kaki kiri, bahgian atas tapak kaki kiri.
Buat masa skang aku memang nak kurangkan pengambilan ubatbtahan sakit Arcoxia dan sebagai alternativenya aku cuba pelbagai kaedah pemakanan. Setiap hari aku mengamalkan pengambilan bawah putih bakar sebanyaj 7 biji dan skang dah masuk 4 hari aku mengambil serbuk Double Stemcell

image

Dah masuk hari ke4 aku mengambil Double Stemcell, so far nampak progressnya Alhamdulillah. Sakit belakang aku berkurangan dan sakit kaki kiri aku juga nampak beransur baik. Aku masih meneruskan pemerhatian aku……

No comments yet

Leave a Reply

